Viviannalustermans.reismee.nl

Vaccinaties

Nu wordt het langzaam toch wel heel erg echt! Vandaag ben ik naar de dokter gegaan voor mijn vaccinaties. Voor Zuid India werd mij sowieso Buiktyfus,Difterie/Poliomylitis en Hepatitus Ageadviseerd. Mocht ik van plan zijn seksueel contact te zoeken in India dan was Hepatitus B ook niet verkeerd. Aangezien ik dat absoluut niet van plan ben, hoefde ik die natuurlijk niet. Maar ... omdat ik met kinderen ga werken is Hepatitus B toch een aanrader. Veel lichamelijk contact is waarschijnlijk onvermijdelijk.

Dus, drie spuiten verder en nog twee te gaan!

Myrthe en ik hebben overigens nog steeds geen mail terug van de school. Die laat al twee weken op zich wachten. Onze begeleidster vanuit Nederland (YPO) heeft al laten weten dat een reactie uit India nog al eens lang kan duren. Maar kan dat ook twee weken? We gaan maar (weer) eens mailen met haar.

Reacties

Reacties

Hellen

Hoi viv!
Cool dat je al 'n blog hebt gemaakt! Ik heb me iig al opgegeven om alle nieuwe berichten in m'n mail te krijgen! :D Vielen die spuiten beetje mee? Tot morgenavond, xxx

H.Lustermans (opa en oma)

Hallo Vivi. Prachtig hoe je dat in elkaar hebt gefisternold. Prachtig gewoon. Natuurlijk willen we graag je op je reis volgen. Maar net als Hellen kreeg ik geen kontakt.
Probeer het nog wel eens Groetjes Oma en Opa

Jaklien

Hallo Vivianna,
Opa heeft mij wegWIJS gemaakt en nu ben ik ook alvast lid van jouw fanclub; spannend hoor en heerlijk om ernaar toe te mogen leven, lijkt me zo!
groetjes, Jaklienxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!