Viviannalustermans.reismee.nl

Geboekt!

Het staat nu toch echt vast. Myrthe en ik vertrekken op 31 januari om 09;35 naar India! We vliegen vanuit Brussel via Frankfurt naar Bangalore. 11 weken later, op maandag 16 april, zijn we om 10:30weer terug in Brussel (Maar daar denken we voorlopig nog niet over na!)

Ondertussen zijn wenog steeds iedere week een heleboel mails aan het sturen naar de school in India en naar onze begeleidende organisatieYPO Nederland. Ons programma (voor zover we dat tot nu toe kennen) ziet er zo uit:

- 31 januari vlucht naar Bangalore

- 1 tot en met 6 februari met z'n tweetjes een weekje acclimatiseren in Bangalore.

- 6 tot en met 12 februari introductieweek YPO. We komen samen met alle andere Nederlandse studenten die via YPO een stage gaan vervullen. YPO heeft voor ons allemaal een programma opgezet waardoor we het land een beetje leren kennen. Safari, eten, gebruiken enz.

Na die week lopen we acht weken stage in Mathagondapalli. De school heet RICE MMS / MEC en is een project van de Nederlandse ontwikkelingsorganisatie Terre des Hommes. Verder weten we eigenlijk nog vrij weinig.

Na die acht weken hebben we nog een week die we eigen invulling kunnen geven. Wat we daarin gaan doen... ??

Nu ons visum nog. En de rest van de vaccinaties. En het hotel boeken voor de eerste week. En het programma van YPO doorspitten. Kortom: nog een heleboel te doen en vooral:spannend!!!

Laughing

mama

Heel fijn dat je de reis al hebt geregeld!Nu kunnen jullie je al echt gaan verheugen op deze fantastische onderneming.

pappa

Vandaog euver percijs dreij maond gèt ut dus gebäöre !! Alvas good luck !!

Carlie

Viev, superspannend allemaal! Ik wens je alvast een prachtige reis vol avontuur, de wijde wereld, fijne mensen en mooie nieuwe ervaringen :)