Viviannalustermans.reismee.nl

Once in a lifetime

Wat een geweldige weekafsluiter hebben we vanavond gehad. Ik kan het niet laten om dat nog even te melden. We hebben onze koffers weer ingepakt en trekken morgen verder met YPO. Maar.... vanavond!

We zijn gaan uiteten met de hele groep die nu hier is. 10 mensen ongeveer. Voor Myrthe en mij een cultuurshok, maar dan riching westerse wereld. We kwamen terecht in een sjiek restaurant in een sjieke omgeving. Net alsof we in New York zaten! En wat konden we daar eten?! Wat we maar wilden èn..veilig! Lasagna met kip en een pepersteak, geserveerd op beluga-wijze (althans, voor ons gevoel). Wat hebben we genoten van dat eten. Hier komen we nog een keer terug als dat lukt! Het was een ware sensatie voor onze smaakpupillen!

Daarna: terug in de riksja. Wij vonden met 4 man in zo'n ding al veel. Maar 7? Rick: hoe krijg je het voor elkaar om met zoveel man in zo'n ding te passen?! Nou: 3 man achterin met 3 man op schoot is al 6. Die 3 op schoot bukken. Eentje gewoon naast de riksja chauffeur. Geweldig was dat! Een zelfmoordpoging, levensmoe, millimeterwerk, maar we zijn veilig aangekomen. We mochten zelfs nog even zelf sturen in dat ding. Super!

Op naar komende week. We zijn benieuwd!

Pappa

Een film is er niets bij, voor jullie: real life ! Enjoy !!

Oma en opa.

Je verhaal weer gelezen en er van genoten. We zijn"" ïn blijde verwachting "van je volgende verhalen. Geweldig hoe we dat allemaal kunnen volgen. Ik heb een keer een smsm.je gestuurd. Is dat niet aangekomen ? BGroetjes van ons.Doieg.