Viviannalustermans.reismee.nl

The Indian story goes on ...

Tsja, zo stond er twee-maanden-en-een-week geleden nog op deze site omschreven dat het laatste verhaal de revue had gepasseerd, en zo staat er toch weer iets nieuws gepubliceerd. Dat krijg je als je op je 21e nog steeds wordt gemotiveerd door je grote voorbeeld: de babysitter! Met dank aan Saskia Balmaekers ga ik dus gewoon lekker verder. Niet met het vertellen over ervaringen die ik in het land zelf op doe, wel met het vertellen over al die Indiase dingen die ik na terugkomst heb beleefd (en hoogstwaarschijnlijk nog ga beleven).

Want tsjonge, wat heb ik veel ervaringen op papier gezet, maar wat zijn het er ook nog veel die er niet bij staan!

Nu pas begin ik in te zien wat ik eigenlijk allemaal heb meegemaakt. Een goede reden om nieuwe verhalen te posten! En voor jullie hopelijk leuk om weer te kunnen lezen wat India met een (inmiddels afgestudeerde) student kan doen.

Ik heb op het moment geen notie van mijn uithoudingsvermogen om dit blog bij te houden. Een keer per week?Laten we het vooral houden op 'go with the flow'! Geen vast patroon met een klein beetje zekerheid. Precies zoals mijn volgende (school)jaar er waarschijnlijk uit gaat zien.

Tot de volgende reismee-post, waarin een Indiase highlight centraal staat!

Reacties

Reacties

Saskia

Dat is pas een verrassing, na een lange treinreis gelijk dit berichtje in je mailbox vinden! En wat een eer, dat je het blogvirus waar ik zo mee besmet ben zo makkelijk overneemt.

Ik ben heel benieuwd naar al je nieuwe verhalen, en vooral naar je ervaringen met bloggen. Ik hoop dat je het net zo leuk gaat vinden als ik (alleen misschien iets minder verslavend) en dat er ook ooit een boek uitrolt. Succes lieverd!

Oma en Opa.

Ja, meid. Wat moet ik daar op reageren ?? We spreken af: Ik of beter we, laten ons verrassen.
Groetjes

Pappa

Hoi Vivianna, dat is lang geleden ! Herinneringen aan een mooie tijd van jou ! Waar inmiddels weer vele nieuwe (ook Indiase) ervaringen aan zijn toegevoegd.
We zijn benieuwd hoe mooi dit vervolg gaat worden.
Good luck !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!